Veelgestelde vragen

Algemeen

Persoonsgegevens verwijderen

Wil je dat we je (persoons)gegevens zoveel mogelijk verwijderen? Stuur een berichtje naar onze klantenservice en we maken het zo spoedig mogelijk in orde.

Nieuwsbrief afmelden

Je kunt je op ieder moment afmelden van onze nieuwsbrief. Onderaan de betreffende nieuwsbrief staat een link met Afmelden. Als dat niet lukt om welke reden dan ook, dan kun je ons contacteren via de klantenservice. Zodat wij je handmatig kunnen afmelden.

Bestellen

Hoe kies ik een product naar keuze?

Je kunt een product op verschillende manieren vinden in de webshop van Invulboekjes.nl. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wij sturen na het plaatsen van een bestelling altijd een bevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Heb je ‘m niet ontvangen? Kijk eens in je Spam/ongewenste map. Hier ook niet? Dan kan het zijn dat je e-mailadres niet juist is gespeld, neem in dit geval even contact met ons op.

Iets vergeten mee te bestellen.

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling kan dat zolang het pakketje nog niet is ingepakt en verzonden. Stuur ons bij voorkeur een e-mail en bestel het gewenste product via de website, we zullen deze dan samenvoegen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Invulboekjes.nl kun je gemakkelijk en veilig vooraf of achteraf betalen met de volgende betaalmethodes.

✓ iDEAL
✓ Apple Pay
✓ Google Pay
✓ Bancontact
✓ Sofort Banking
✓ Achteraf betalen (via Billink, mogelijk vanaf 30 euro bestelwaarde)
✓ Creditcards: Mastercard / Visa / Maestro

Is het veilig om online te betalen?

Bij Invulboekjes.nl maken wij gebruik van een zeer goed beveiligde verbinding, zodat jouw gegevens én betaling veilig zijn.

Kaartje toevoegen of cadeauverpakking

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een persoonlijk kaartje aan je bestelling toe te voegen of om je bestelling als cadeau te laten inpakken. We werken er aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Garantie

Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt dus te allen tijde recht op een deugdelijk product. Bij het kopen ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt een klacht indienen per brief of e-mail. Ben je het niet eens met de oplossing en heb je nog steeds een klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie op het Europees ODR Platform.

Beschadigd artikel ontvangen

Duizendmaal sorry! Stuur alsjeblieft een mail of Whatsapp met een foto van het beschadigde artikel en we lossen het zo spoedig mogelijk samen met je op.

Retourneren & annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We streven ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is geplaatst, wordt deze direct verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het in veel gevallen niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Je kunt je bestelling na ontvangst uiteraard wel aan ons retour sturen.

In een enkel geval kan je bestelling nog geannuleerd worden. Stuur hier voor een mail naar [email protected] met je bestelnummer.

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt voor iedere bestelling bij Invulboekjes.nl een zichttermijn van 60 dagen, dit termijn geldt vanaf de dag dat je de complete bestelling in huis hebt. Het retourtermijn is 14 dagen, dit betekend dat je de bestelling na aangeven van retourneren, binnen 14 dagen moet retourneren. De eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe snel ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen doen we er alles aan om deze zo spoedig mogelijk te behandelen. Meestal duurt het 1 tot 3 werkdagen, waarna je je aankoopbedrag binnen 24 uur terug op je rekening hebt.

Ik wil iets retourneren of ruilen

Je kunt je bestelling niet omruilen, maar wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Lees hier alles over het retourneren van je bestelling.

Beschadigd artikel ontvangen

Duizendmaal sorry! Stuur alsjeblieft een mail of Whatsapp met een foto van het beschadigde artikel en we lossen het zo spoedig mogelijk samen met je op.

Verzending & bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorging in Nederland:
De bezorging is gratis als de bestelling 30 euro of meer bedraagt. Daaronder vragen we een bijdrage van 3,95 euro ongeacht welke producten je besteld of het aantal.

Bezorging in België:
De bezorging is gratis als de bestelling 40 euro of meer bedraagt. Daaronder vragen we een bijdrage van 3,95 euro ongeacht welke producten je besteld of het aantal.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bezorging in Nederland & België:
We verzenden je bestelling altijd binnen één werkdag. Indien je op een werkdag vóór 23.00 uur hebt besteld, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd*.

De verzenddagen zijn maandag tot en met vrijdag.

*Dit is een geschatte levertijd. We doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres versturen?

Zeker. Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te sturen. Klik tijdens het afrekenen op: “Verzenden naar een ander adres?” en vul de adresgegevens in.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Alle bestellingen die worden geplaatst bij Invulboekjes.nl worden met Track & Trace via PostNL verzonden. Zodra je pakketje onderweg is ontvang je een e-mail met de Track & Trace code, hierop zie je gemakkelijk wat de verwachte bezorgtijd is.

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om tijdens het afrekenen te kiezen voor een afhaalpunt van PostNL of DHL bij jou in de buurt.

Helaas is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op kantoor. Onze excuses hiervoor.