Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kies ik een product naar keuze?

Je kunt een product op verschillende manieren vinden in de webshop van Invulboekjes.nl. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Wij sturen na het plaatsen van een bestelling altijd een bevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Heb je ‘m niet ontvangen? Kijk eens in je Spam/ongewenste map. Hier ook niet? Dan kan het zijn dat je e-mailadres niet juist is gespeld, neem in dit geval even contact met ons op.

Iets vergeten mee te bestellen

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling kan dat zolang het pakketje nog niet is verstuurd. Bestel in dit geval het gewenste product en stuur ons direct daarna een berichtje via de e-mail of chat waarin je aangeeft dat we het mee kunnen sturen met een eerder geplaatste bestelling.

We zullen het product er dan voor je bijvoegen, dit kan natuurlijk alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is dit het geval, dan boeken we de eventueel betaalde verzendkosten voor de tweede bestelling direct terug naar je rekening.

Verzending en bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorging in Nederland:
De bezorging is gratis als de bestelling 30 euro of meer bedraagt. Daaronder vragen we een bijdrage van 3,95 euro ongeacht welke producten je besteld of het aantal.

Bezorging in België:
De bezorging is gratis als de bestelling 65 euro of meer bedraagt. Daaronder vragen we een bijdrage van 7,95 euro ongeacht welke producten je besteld of het aantal.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bezorging in Nederland:
We verzenden je bestelling altijd binnen één werkdag. Indien je op een werkdag vóór 20.00 uur hebt besteld, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

Bezorging in België:
We verzenden je bestelling altijd binnen één werkdag. Indien je op een werkdag vóór 20.00 uur hebt besteld, wordt je bestelling binnen twee werkdagen bezorgd.

Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres versturen?

Zeker. Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te sturen. Klik tijdens het afrekenen op: “Verzenden naar een ander adres?” en vul de adresgegevens in.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Alle bestellingen die worden geplaatst bij Invulboekjes.nl worden met Track & Trace via PostNL verzonden. Zodra je pakketje onderweg is ontvang je een e-mail met de Track & Trace code, hierop zie je gemakkelijk wat de verwachte bezorgtijd is.

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om tijdens het afrekenen te kiezen voor een afhaalpunt van PostNL bij jou in de buurt.

Helaas is het nog niet mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op kantoor. Onze excuses hiervoor.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Invulboekjes.nl kun je gemakkelijk en veilig betalen met de volgende betaalmethodes:

✓ iDEAL
✓ Paypal
✓ Apple Pay
✓ Bancontact
✓ Afterpay
✓ Creditcards

Is het veilig om online te betalen?

Bij Invulboekjes.nl maken wij gebruik van een zeer goed beveiligde verbinding, zodat jouw gegevens én betaling veilig zijn.

Annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling kosteloos annuleren door een berichtje in de chat of e-mail te sturen. Als je bestelling al onderweg is, kunnen wij hem helaas niet meer voor je annuleren. Je kunt je bestelling dan aan de deur weigeren of later zelf aan ons retourneren.

Retourneren

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt voor iedere bestelling bij Invulboekjes.nl een zichttermijn van 50 dagen, dit termijn geldt vanaf de dag dat je de complete bestelling in huis hebt. Het retourtermijn is 14 dagen, dit betekend dat je de bestelling na aangeven van retourneren, binnen 14 dagen moet retourneren. De eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe snel ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen doen we er alles aan om deze zo spoedig mogelijk te behandelen. Meestal duurt het 1 tot 2 werkdagen, waarna je je aankoopbedrag binnen 24 uur terug op je rekening hebt.

Garantie

Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt dus te allen tijde recht op een deugdelijk product. Bij het kopen ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt een klacht indienen per brief of e-mail. Ben je het niet eens met de oplossing en heb je nog steeds een klacht? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie op het Europees ODR Platform.